*Қол жетімді инфрақұрылым. Жалпы талаптар.
*Қол жетімді ғимараттар. Жалпы талаптар.
* Күдікті заттарды анықтау бойынша қысқаша ұсыныстар.
*Анонимді қоңыраулар шалу арқылы сіз қылмыстық жауапкершілікке тартыласыз
Жалпы білім беруді ұйымдастыру тегін білім алу құқығына, әрбір баланың білім алуына, оқушылардың қайталануының, оқуын тастап кетуіне жол бермеу, тегін білім алу құқығына қолайлы жағдай жасау мақсатында жүзеге асырылады.
«Білім туралы» заңын, «Білім беру» мемлекеттік бағдарламасын, Қазақстан Республикасы Білім, мәдениет және денсаулық сақтау министрлігінің 1997 жылғы 4 желтоқсандағы No 463 бұйрығын іске асыру мақсатында педагогикалық ұжымның негізгі міндеті болып табылады. біздің мектеп 6 жастан 18 жасқа дейінгі мектеп оқушыларының білім алуын ұйымдастыру.
Оқу жылының басындағы барлық үйлер директордың бұйрығымен мұғалімдерге бекітіледі.
Әрбір үйде блокнот бар, онда микросайтты айналып өту нәтижесінде мұғалімдер 0-ден 18 жасқа дейінгі барлық балаларды енгізеді. Әр оқу жылында микросекция бойынша 2 бақылау туры (тамыз, қаңтар) өткізіледі, оның барысында балалар контингенті бақыланады. «Ұйымсыз» балаларды (5-6 жас, мектепке дейінгі мекемелерге бармайтын) анықтау жұмыстары жүргізілуде. Барлық өзгертулер No1 «Микросекция» компьютерлік базасына және No2 «Мектеп контингенті» базасына енгізіледі.
Мектептің орналасқан жері және оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың шарттары жақын маңдағы аудандарда тұратын балаларды жалпыға бірдей біліммен қамтуға мүмкіндік береді.
Мұғалімдер учаскелерге уақтылы барып тұрады, жыл сайын 5,6 жастағы балаларды перспективті тіркеу жүргізіледі.
Аудандардағы жауапты ұстаздар оқу жылы бойы 5-6 жас аралығындағы балаларды мектепке дейінгі және бірінші сыныпқа орналастыру жөнінде ата-аналармен әңгімелесу жүргізеді.Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасы Білім, мәдениет және денсаулық сақтау министрлігінің No 463 бұйрығы, Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің No 770 бұйрығы. 2013 жылғы 30 шілдеде жалпыға бірдей білім беруді жүзеге асыру бойынша мектептің шағын алаңында оқымайтын балаларды анықтау бойынша жыл сайын мобильді топтар құрылады. Бұл топтар мектептің шағын учаскесінде рейдтер жүргізеді. Олар оқумен қамтылмаған, қайыршылықпен айналысатын, өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларды анықтайды. Мобильді топ мүшелері мектептің шағын бөлігінде орналасқан дүкен иелерімен кәмелетке толмағандарға алкогольдік ішімдіктер мен темекі өнімдерін сатуға тыйым салынғанын айтып, әңгімелесіп жатыр.
Жалпы білім беруді жүзеге асырудың бір түрі – қыркүйек, қаңтар айларында өтетін айлықтар, оның аясында «Қамқорлық», «Мектепке жол» қайырымдылық акциялары өткізіліп, оларға мұғалімдер, ата-аналар, оқушылар қатысады.
Акцияның мақсаты – аз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан оқушыларға оқу жылының басталуына дайындық барысында қолдау көрсету және балалардың әлеуметтік себептермен мектепке баруының алдын алу.
Жыл сайын қалалық «Всеобуч» қорынан аз қамтылған отбасы балалары үшін форма, кеңсе тауарлары, аяқ киімдер бөлінеді.
Жылдан жылға мұғалімдер мен мектеп әкімшілігі аз қамтылған отбасы балаларына үлкен көңіл бөліп, қолдау көрсетуде.
Олар Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 19 ақпандағы No 173 қаулысымен бекітілген «Білім беру ұйымының білім алушылары мен тәрбиеленушілерін оқулықтармен қамтамасыз ету ережесіне» сәйкес 100 пайыз оқулықтармен қамтамасыз етіледі.Жалпыға бірдей білім беру міндеттерінің бірі – мектеп жасындағы балаларды біліммен толық қамту, жалпы міндетті орта біліммен қамтамасыз ету, бұл міндетті орындаудың басында сабаққа қатысу қойылады. Сабаққа қатысу деңгейі – сапалы білімнің кепілі.
Оқушылардың сабаққа қатысуы оқу процесінің маңызды аспектілерінің бірі болып табылады, сондықтан мектеп әкімшілігі мен педагогикалық ұжымның үнемі бақылауында болады.
Мектепте оқушылардың сабаққа қатысуын бақылаудың белгілі бір жүйесі жасалған. Оқушылардың сабаққа қатысуын күнделікті бақылау келесі қағида бойынша жүзеге асырылады: бірінші сабақта пән мұғалімдері сабаққа келмеген оқушылар туралы ақпаратты жинайды, ол сынып жетекшілеріне түседі. Сынып жетекшілері оқушылардың сабаққа келмеу себебін анықтап, ата-аналармен байланысады. Студенттердің сабаққа келмеу себептерін олар ауысым бойынша бас мұғалімдерге баяндайды. Апта соңында сынып жетекшілері сақтау папкаларында жинақталған ата-аналардың анықтамаларын, түсіндірме хаттарын, отбасына бару актілерін көрсете отырып, оқушылардың жолдамалары туралы мәліметтерді тапсырады. Әр дүйсенбіде мектеп директорының қатысуымен өтетін жоспарлау кеңесінде бас мұғалімдер апта сайын мектептегі оқушылардың сабаққа қатысуы туралы ақпарат береді.
Мұндай жүйе оқушылардың сабаққа қатысуын тұрақты бақылауға, сабаққа себепсіз қалдырылған оқушыларды анықтауға мүмкіндік береді, олармен келесі жұмыстар жүргізіледі: жеке әңгімелесу, директордың су ресурстарын басқару жөніндегі орынбасарларымен әңгімелесу үшін ата-аналарды мектепке шақыру, PV, мектеп директоры.
Оқу жылының басындағы барлық үйлер директордың бұйрығымен мұғалімдерге бекітіледі.
Әрбір үйде блокнот бар, онда микросайтты айналып өту нәтижесінде мұғалімдер 0-ден 18 жасқа дейінгі барлық балаларды енгізеді. Әр оқу жылында микросекция бойынша 2 бақылау туры (тамыз, қаңтар) өткізіледі, оның барысында балалар контингенті бақыланады. «Ұйымсыз» балаларды (5-6 жас, мектепке дейінгі мекемелерге бармайтын) анықтау жұмыстары жүргізілуде. Барлық өзгертулер No1 «Микросекция» компьютерлік базасына және No2 «Мектеп контингенті» базасына енгізіледі.
Мектептің орналасқан жері және оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың шарттары жақын маңдағы аудандарда тұратын балаларды жалпыға бірдей біліммен қамтуға мүмкіндік береді.
Мұғалімдер учаскелерге уақтылы барып тұрады, жыл сайын 5,6 жастағы балаларды перспективті тіркеу жүргізіледі.
Аудандардағы жауапты ұстаздар оқу жылы бойы 5-6 жас аралығындағы балаларды мектепке дейінгі және бірінші сыныпқа орналастыру жөнінде ата-аналармен әңгімелесу жүргізеді.Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасы Білім, мәдениет және денсаулық сақтау министрлігінің No 463 бұйрығы, Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің No 770 бұйрығы. 2013 жылғы 30 шілдеде жалпыға бірдей білім беруді жүзеге асыру бойынша мектептің шағын алаңында оқымайтын балаларды анықтау бойынша жыл сайын мобильді топтар құрылады. Бұл топтар мектептің шағын учаскесінде рейдтер жүргізеді. Олар оқумен қамтылмаған, қайыршылықпен айналысатын, өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларды анықтайды. Мобильді топ мүшелері мектептің шағын бөлігінде орналасқан дүкен иелерімен кәмелетке толмағандарға алкогольдік ішімдіктер мен темекі өнімдерін сатуға тыйым салынғанын айтып, әңгімелесіп жатыр.
Жалпы білім беруді жүзеге асырудың бір түрі – қыркүйек, қаңтар айларында өтетін айлықтар, оның аясында «Қамқорлық», «Мектепке жол» қайырымдылық акциялары өткізіліп, оларға мұғалімдер, ата-аналар, оқушылар қатысады.
Акцияның мақсаты – аз қамтылған және көп балалы отбасылардан шыққан оқушыларға оқу жылының басталуына дайындық барысында қолдау көрсету және балалардың әлеуметтік себептермен мектепке баруының алдын алу.
Жыл сайын қалалық «Всеобуч» қорынан аз қамтылған отбасы балалары үшін форма, кеңсе тауарлары, аяқ киімдер бөлінеді.
Жылдан жылға мұғалімдер мен мектеп әкімшілігі аз қамтылған отбасы балаларына үлкен көңіл бөліп, қолдау көрсетуде.
Олар Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 19 ақпандағы No 173 қаулысымен бекітілген «Білім беру ұйымының білім алушылары мен тәрбиеленушілерін оқулықтармен қамтамасыз ету ережесіне» сәйкес 100 пайыз оқулықтармен қамтамасыз етіледі.Жалпыға бірдей білім беру міндеттерінің бірі – мектеп жасындағы балаларды біліммен толық қамту, жалпы міндетті орта біліммен қамтамасыз ету, бұл міндетті орындаудың басында сабаққа қатысу қойылады. Сабаққа қатысу деңгейі – сапалы білімнің кепілі.
Оқушылардың сабаққа қатысуы оқу процесінің маңызды аспектілерінің бірі болып табылады, сондықтан мектеп әкімшілігі мен педагогикалық ұжымның үнемі бақылауында болады.
Мектепте оқушылардың сабаққа қатысуын бақылаудың белгілі бір жүйесі жасалған. Оқушылардың сабаққа қатысуын күнделікті бақылау келесі қағида бойынша жүзеге асырылады: бірінші сабақта пән мұғалімдері сабаққа келмеген оқушылар туралы ақпаратты жинайды, ол сынып жетекшілеріне түседі. Сынып жетекшілері оқушылардың сабаққа келмеу себебін анықтап, ата-аналармен байланысады. Студенттердің сабаққа келмеу себептерін олар ауысым бойынша бас мұғалімдерге баяндайды. Апта соңында сынып жетекшілері сақтау папкаларында жинақталған ата-аналардың анықтамаларын, түсіндірме хаттарын, отбасына бару актілерін көрсете отырып, оқушылардың жолдамалары туралы мәліметтерді тапсырады. Әр дүйсенбіде мектеп директорының қатысуымен өтетін жоспарлау кеңесінде бас мұғалімдер апта сайын мектептегі оқушылардың сабаққа қатысуы туралы ақпарат береді.
Мұндай жүйе оқушылардың сабаққа қатысуын тұрақты бақылауға, сабаққа себепсіз қалдырылған оқушыларды анықтауға мүмкіндік береді, олармен келесі жұмыстар жүргізіледі: жеке әңгімелесу, директордың су ресурстарын басқару жөніндегі орынбасарларымен әңгімелесу үшін ата-аналарды мектепке шақыру, PV, мектеп директоры.